Opleiding eerste hulp aan kinderen

Een opleiding EHAK bestaat uit 3 avond met 6 uur les. tenzei u nog geen ehbo diploma heeft dan worden dit 4 avonden met 8 uur les
Deze opleiding heeft een slagingspercentage van 100%.

Aan het einde van deze opleiding ontvangt u een certificaat of als u een diploma heeft krijgt u hier een aantekening op.

De kosten voor deze opleiding zijn slechts €95,- (en als u nog geen ehbo diplome heeft €115,-)

Meld je hieronder aan voor de opleiding.

Gratis opleiding

In veel gevallen vergoed de zorgverzekeraar zelf preventie. Hieronder valt ook een opleiding eerste hulp.
bekijk ook hoeveel u vergoed krijgt.

Inschrijfformulier

Wanneer u zich inschrijft via eht onderstaande formulier ontvangt u van ons (wanneer dit bekend is) de datum dat er een opleiding gaat beginnen met de vraag of u hieraan mee wenst te doen. Doet u mee ontvangt u vervolgens de factuur, wenst u niet met die datum mee te doen ontvangt u bij de volgende datum weer dezelfde vraag. (u zit dus niet vast aan uw inschrijving!)

Volledige naam: *

al lid bij de vereniging?:

Straat + huisnummer: *

Postcode: *

Woonplaats: *

Telefoonnummer: *

Akkoord voor inschrijving:
Ja:
Nee:

Los de volgende som op: *

e-Boekhouden.nl

Like ook onze pagina